SMCit | Brusselsesteenweg 220 - 9230 Wetteren | 09/211 15 50

Onze Service

Als uw ICT-specialist staan wij graag voor u klaar om u van dienst te zijn.
Onze diensten beperken zich niet tot het sluiten van een verkoop! Zowel voor, tijdens als na de verkoop ondersteunen wij u op diverse terreinen.
SMCit staat garant voor een degelijke support zowel voor als na verkoop. Dit kunnen we garanderen mede doordat wij goede relaties hebben met onze leveranciers en merken.
We zitten reeds meer dan 15 jaar in de ICT sector en kennen onze wegen. Uiteraard moeten we dit vertalen naar daadwerkelijke maatregelen die u als klant een voordeel geven.

Dienst voor verkoop

Bij SMCit geven we nog een service voor verkoop, wij staan u bij in het maken van de juiste keuze. We maken tijd om uw noden te aanhoren en zo u de beste keuzes te kunnen voorstellen. Wil je eerst even alles vergelijken en uzelf goed informeren, gelijk heb je.
Bij SMCit zullen we u steeds gratis advies geven, dit kan gaan van een simpele harde schijf tot een volledig netwerk. Let op, versta hieronder zeker niet dat wij u haarfijn gaan uitleggen hoe je bvb de technische kant van een netwerk moet aanpakken, neen dat is onze job en een bakker verteld je ook niet hoe hij zijn lekkere brood maakt. Wel geven wij degelijk advies qua mogelijkheden en gaan we samen na wat uw noden zijn zodat we daarop een degelijk aankoop advies kunnen geven.

Dienst na verkoop

Op al onze hardware geven wij zoals iedereen de wettelijke fabrieksgarantie, maar dat wil in vele gevallen zeggen dat u zelf zou contact moeten opnemen met de helpdesk en zelf de nodige stappen moet doen om garantie te krijgen. Zo werkt het in vele winkels… en zeker niet enkel in de grote ketens.
MAAR bij SMCit werkt het zo niet ! U brengt ons op de hoogte van een defect/mankement en wij doen het nodige. Hierin gaan we ver, in sommige gevallen kunnen wij zelf het product meteen omruilen.
Ook beschikken wij over verschillende vervang toestellen, uiteraard niet van alles maar we doen het mogelijke.
Bvb bij een defect scherm moet u minstens 1 week wachten voordat je een omruiling of herstelling hebt. SMCit bezorgt u tijdens deze periode GRATIS een vervang scherm.

Herstellingen

SMCit hersteld alle merken en doet dit in eigen atelier. Hierbij hebben we het voordeel om vlugger op de bal te kunnen spelen. Let op, eerlijkheid gebiedt ons te zeggen dat dit niet steeds mogelijk is.
Sommige toestellen zoals bepaalde laptops mogen wij zelf niet binnen de garantie periode herstellen omdat u anders de garantie zou verliezen.
Uiteraard slaat dit niet op ons eigen assemblage, zowel voor onze desktops als laptops. Hiervoor hebben we steeds de meest courante vervang onderdelen op stock of kunnen we die snel verkrijgen. Zo zijn hersteltijden van een paar weken echt wel een fabel bij SMCit.

De meeste problemen zijn toch nog steeds softwareproblemen, deze lossen wij graag voor u op.
Als het echt dringend is kunnen wij uw toestel voorrang geven, uw betaald daar dan een kleine meerprijs voor.

Ook werken wij op afspraak, als er degelijke afspraken gemaakt kunnen worden is het niet uitzonderlijk dat u een toestel in de voormiddag binnen brengt en u het ’s avonds al teug mag komen afhalen.

Support aan huis?

Natuurlijk kunnen wij ook steeds support aan huis leveren.
SMCit heeft verschillende PC –techniekers die support aan huis verzorgen.
Dit kan gaan van een printerinstallatie tot het opzetten van een thuisnetwerk.

Vooraf dient eerst een afspraak gemaakt te worden bij onze planningsdienst. Deze zal dan in samenspraak met u een geschikte datum en uur voorzien.
Eén van onze techniekers zal u dan graag aan huis verder helpen.

Uiteraard zal dit voor u duurder zijn en kan u geen gebruikmaken van de vaste herstelkosten in ons eigen atelier. Dit is normaal omdat we in eigen atelier gemakkelijk per technieker 4 tot 6 toestellen gelijktijdig in herstelling kunnen staan hebben.
Dus een interventie aan huis zal steeds aan een uurloon verrekend worden. De meeste interventies kunnen binnen een werkuur opgelost worden.

Iedereen heeft last van de veel te hoge benzine en diesel kosten, SMCit dus ook. We zijn dan ook genoodzaakt een verplaatsingskost aan te rekenen. Deze kost is 12.50 voor regio Wetteren, Melle. Grotere verplaatsingen worden per km aangerekend.
Moeten we amper onze auto in, dan is het alleen maar fair dat we u deze verplaatsing kost niet aanrekenen.

 Remote Support
Op aanvraag kan er ook remote support voorzien worden, een SMCit medewerker neemt dan even uw computer vanop afstand over en tracht het probleem via de remote sessie op te lossen.